Retour- en Terugbetalingsbeleid – Cakery
Versie: augustus 2025

Bij Cakery doen we er alles aan om onze klanten blij te maken met verse, ambachtelijke producten van de hoogste kwaliteit. Omdat al onze producten dagvers, op maat of speciaal voor jou bereid worden, hanteren wij het volgende beleid:

1. Geen recht op retour

Onze producten zijn bederfelijk en/of op bestelling gemaakt. Volgens de wet zijn deze uitgezonderd van het herroepingsrecht. Dat betekent dat het niet mogelijk is om een bestelling te retourneren of te annuleren zodra deze is bevestigd en/of in productie is.

2. Geen terugbetalingen

Wij geven geen geld terug op reeds betaalde of afgehaalde producten, tenzij er sprake is van een aantoonbare fout aan onze kant (zoals een verkeerd geleverd product).

3. Klachten of ontevreden?

Is er iets misgegaan met jouw bestelling of ben je ergens niet tevreden over? Neem dan binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op via info@cakery.nl met een duidelijke omschrijving en eventueel een foto. Wij bekijken dan samen met jou of en hoe we tot een passende oplossing kunnen komen.


Bij Cakery staan wij voor kwaliteit en klanttevredenheid, en we vinden het belangrijk dat jij tevreden de deur uitgaat. Vragen? Mail ons gerust op info@cakery.nl.